Szczęście

Szczęście nie jest dziełem przypadku. Jest tym na co decydujesz się każdego dnia. Ono może być wyłącznie bezwarunkowe, bo jeśli zakreślisz granicę, umknie Ci zanim je poczujesz. Uważność i krystaliczne wglądy w doświadczeniu bretariańskim sprawiają, że to BEZPRZYCZYNOWE SZCZĘŚCIE jest OBECNE przez cały czas. Rzeczy dzieją się, obserwujesz teatr życia, chwile przyjemne i mniej radosne, ale będąc w Tej Ciszy osądu, nie potrzebujesz szczególnego dowodu, że TO ŻYCIEM JEST NAPRAWDĘ CUDEM. Ta droga, oczywiście nie jest warunkiem. W każdej chwili tak możesz spojrzeć na Egzystencję- bez troski o następną chwilę, całkowicie ufając TERAZ. Jednak w zawiłościach uwarunkowań i kompulsywnych zachowań to zaprzestanie konsumpcji, wspiera w tym głębokim ROZPOZNANIU.

Wiem, że wielcy Guru umierali na raka, chorowali, a byli Pięknymi Przebudzonymi Bogami, jednak w mojej przestrzeni i wizji od początku wiedziałam, że pojawiłam się ze swoim przesłaniem.
To ciało jest Boskim Instrumentem i jeśli chcesz doświadczyć Jego Zdrowia, Młodości, niezawodności, to masz tą Moc by tak wybrać. Tak wybrałam, tak jest i coraz głębiej zanurzam się w tym zaufaniu. Żeby tak doświadczać trzeba czuć tą lekkość i widzieć, że tylko Umysł zaprasza do smutnej opowieści. Jeśli rezonujesz, pojawiasz się i pokazuję Ci moją przestrzeń, ten Świat, który TERAZ tworzę otwartością i zgodą na prowadzenie przez Serce. Nie idę już na kompromisy i negocjacje myśli chcących zawrócić moją Uwagę do starych schematów. Przekraczam wszelkie ALE i NIEMOŻLIWE, z delikatnością i MOCĄ zarazem. Nie bawi mnie już bycie marionetką i zgoda na coś co nie płynie z Mego Świętego Wnętrza, Ta sama Świętość jest TOBĄ, uszanuj ją i zobacz, że to Kim JESTEŚ nie jest ograniczone przez żaden wąski aspekt Umysłu. Boski Umysł jest Wolny TERAZ, zobacz TO.
Nulina

Dodaj komentarz